Loading... Please wait...

Δημοφιλείς Προμηθευτές

Τα νέα μας (Newsletter)


Support

Πολιτική Επιστροφών

Μπορείτε να μας επιστρέψετε τα περισσότερα καινούρια, σφραγισμένα, προιόντα που παραλάβατε εντός 15 ημερών για πλήρη επιστροφή χρημάτων. Το κόστος επιστροφής θα χρεωθεί σε εμάς εφόσον η επιστροφή οφείλεται σε δικό μας λάθος (πχ. παραλάβατε λάθος προιόν από αυτό που παραγγείλατε, κλπ.).

Θα πρέπει να λάβετε τα χρήματά σας μέσα σε 4 εβδομάδες από την ημερομηνία της αποστολής σας, ωστόσο, ο πραγματικός χρόνος επιστροφής είναι στην πραγματικότητα πολυ λιγότερος . Το χρονικό διάστημα αυτό, περιλαμβάνει, το χρόνο επιστροφής προς εμάς, το χρόνο που χρειάζεται για να εξετάσουμε το επιστρεφόμενο προιόν, και το χρόνο που χρειάζεται το τραπεζικό σύστημα για να εμφανίσει το καταβληθέν ποσό στο λογαριασμό σας.

Αν χρειαστεί να επιστρέψετε ένα αντικείμενο, απλώς συνδεθείτε με το λογαριασμό σας, δείτε τη σειρά με το μήνυμα "Complete Orders" link κάτω από το My Account menu και επιλέξτε το κουμπί Return Item(s). Θα σας ειδοποιήσουμε μέσω e-mail σχετικά με την επιστροφή σας, αφού παραλάβουμε και εξετάσουμε την περίπτωση της επιστροφής σας.

Αν κάποιο προιόν θέλετε να μας το επιστρέψετε προς αντικατάσταση λόγω βλάβης, θα το προωθήσουμε για αντικατάσταση άμεσα στον προμηθευτή, και θα σας το επιστρέψουμε το ταχύτερο δυνατό. Σε περίπτωση που επιθυμείτε άμεση αντικατάσταση από την Top Systems, θα πρέπει κατά την αγορά του να επιλέξετε την αγορά με τη χρυσή εγγύηση Top Systems (όπου αυτή προσφέρεται). Ένα πολύ μικρό αρχικό κόστος επιπλέον, μπορεί να αποδειχθεί σωτήριο για την ταχύτατη (μέσα σε 24 ώρες) αντικατάσταση του προιόντος.


Αποστολή

Αποστέλλουμε προιόντα εντός Ελλάδος. Για αποστολές εκτός Ελλάδος χρειάζεται συννενόηση για το κόστος αποστολής

Οταν παραγγείλετε ένα προιόν, θα υπολογίσουμε τις ημερομηνίες αποστολής και παραλαβής για εσάς, βάσει της διαθεσιμότητας των προιόντων και τις μεθόδους αποστολής που επιλέξατε. Αναλόγως του τρόπου αποστολής, η ημερομηνία θα εμφανισθεί το πιθανότερο και στην επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.

Επισημαίνεται επίσης ότι οι συντελεστές αποστολής για πολλά είδη που πωλούμε είναι με βάση το βάρος. Το βάρος του κάθε προιόντος αναφέρεται στη σελίδα του προιόντος. Για να υπολογισθεί το κόστος αποστολής σε πολλά προιόντα χρησιμοποιείται και η ογκομετρική μέθοδος, με την οποία μετατρέπουμε πολλές φορές σε κιλά.

 

Συχνές Ερωτήσεις

Μπορείτε να απευθυνθείτε σε εκπρόσωπό μας για τυχόν ερωτήσεις σας συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας και το θέμα που σας απασχολεί στην παρακάτω φόρμα.

Εγγυήσεις Προϊόντων

Για περισσότερες πληροφορίες σε θέματα εγγύησης απευθυνθείτε στα ακόλουθα τηλέφωνα ή στις ιστοσελίδες των αντιπροσωπιεών:

ACER - επισκεφτείτε την ιστοσελίδα
Acer call center (RMA) 801-5002000
Support_Greece@acer-euro.com
ALMAN ΟΡΤΑΝΣΙΑΣ 23 ΑΧΑΡΝΑΙ 210-2409150
MDI ΡΑΦΑΗΛΙΔΟΥ 1 & ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΤΑΥΡΟΣ 210-4804500
ΕCHO HELLAS ΚΗΦΗΣΙΑΣ 44 2310922882

ASUS NOTEBOOKSεπισκεφτείτε την ιστοσελίδα
Asus call center 00800-44142044

FUJITSU-SIEMENS - επισκεφτείτε την ιστοσελίδα
ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ 30 ΚΡΥΟΝΕΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ 210-6265600
ALMAN ΟΡΤΑΝΣΙΑΣ 23 ΑΧΑΡΝΑΙ 210-2409150
ΕCHO HELLAS ΚΗΦΗΣΙΑΣ 44 2310922882
Helpdesk 801 11 42 200 ή 210 6864807

HP-COMPAQ - επισκεφτείτε την ιστοσελίδα

APPLE macbooks - επισκεφτείτε την ιστοσελίδα
INFOQUEST ΑΛ.ΠΑΝΤΟΥ 25 ΚΑΛΛΙΘΕΑ TK17671 211-9991260  

LENOVO (IBM) - επισκεφτείτε την ιστοσελίδα
INFOQUEST ΑΛ.ΠΑΝΤΟΥ 25 ΚΑΛΛΙΘΕΑ TK17671 211-9991260
Echo Hellas Aχαρνών 70 Κηφισιά ΤΚ 14561 210-9595915
METROSOFT ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΕ ΚΑΛΛΙΡΡΟΗΣ 98 & ΤΡΙΒΟΛΗ ΑΘΗΝΑ TK 11741 210-9002180-2  

PACKARD BELL - επισκεφτείτε την ιστοσελίδα
ΕΤΥΤ ΕΠΕ ΡΗΓΑ ΦΕΡΑΙΟΥ 31 Ν. ΨΥΧΙΚΟ 8011137777 2106741363

SONY VAIO - επισκεφτείτε την ιστοσελίδα
SONY DIRECT LINE 0080044121496 Χωρίς χρέωση

TOSHIBA - επισκεφτείτε την ιστοσελίδα
IDEAL ΚΡΕΟΝΤΟΣ 25 ΣΕΠΟΛΙΑ ΤΚ 10442 210-5193950-8
IDEAL ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ +30 2105193900

SAMSUNG - επισκεφτείτε την ιστοσελίδα

DELL - επισκεφτείτε την ιστοσελίδα
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ +30 210 812 9800, +30 210 812 9855

LG - επισκεφτείτε την ιστοσελίδα
Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών
801 11 200 900 & 210 480 0564


  Ο πωλητής δεν είναι κατασκευαστής των προϊόντων. Από την άποψη αυτή και στο μέγιστο βαθμό επιτρεπτό από το νόμο, ο πωλητής δεν είναι σε θέση να προσφέρει καμία ρητή εγγύηση οποιουδήποτε είδους, για τα προϊόντα.

  Τα προϊόντα μπορεί να πωλούνται με εγγύηση κατασκευαστή, λεπτομέρειες της οποίας αποστέλλονται με τα προϊόντα.

 Τα προϊόντα που διαπιστώνεται ότι είναι ελαττωματικά μετά την παράδοση τους καλύπτονται από την εγγύηση του κατασκευαστή. Αυτό σημαίνει ότι ο κατασκευαστής αποφασίζει αν τα προϊόντα θα επιδιορθωθούν ή θα αντικατασταθούν και πρέπει να επιστραφούν άμεσα στον κατασκευαστή ή στα εξουσιοδοτημένα από αυτόν σημεία επισκευής, και όχι στον πωλητή. Ο πωλητής δεν φέρει καμία ευθύνη για τον χρόνο αντικατάστασης ή επισκευής τους.


   Πλήρες Όνομα:
*  Διεύθυνση Email:
   Επωνυμία Εταιρείας:
   Αριθμός Τηλεφώνου:
   Αριθμός Παραγγελίας:
   RMA Number:
*  Λεπτομέρειες:
*  Captcha Check:

Παρακαλώ αντιγράψτε τους χαρακτήρες από την εικόνα στο αντίστοιχο πεδίο κειμένου παρακάτω. Κάνοντάς το αυτό μας βοηθάτε να αποτρέψουμε αυτοματοποιημένες (κακοήθεις) εγγραφές.

img