Loading... Please wait...

Δημοφιλείς Προμηθευτές

Τα νέα μας (Newsletter)


F.A.Q. - Συχνές Ερωτήσεις

Εδώ θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε στις περισσότερες συχνές ερωτήσεις σας. Σας γνωρίζουμε αρχικά ότι η topsystems είναι ηλεκτρονικό κατάστημα με πάνω από 60.000 προιόντα που τα περισσότερα έρχονται κατόπιν παραγγελίας από το εξωτερικό.

Μας ρωτάτε συχνά:

- Ενδιαφέρομαι για ένα προιόν που είδα στη σελίδα σας, μπορώ να έρθω να το παραλάβω;

   Είστε πάντα ευπρόσδεκτοι να παραλάβετε τα προιόντα από το χώρο μας. Για αποφυγή άσκοπης ταλαιπωρίας, παρακαλούμε συμβουλευτείτε τη διαθεσιμότητα των προιόντων στο πεδίο διαθεσιμότητα κάτω από την τιμή. Από τα 60.000+ προιόντα της ιστοσελίδας μας, πολύ λίγα είναι Άμεσα διαθέσιμα", και μόνο αν κάτι σχετικό αναγράφεται στο πεδίο "διαθεσιμότητα"

- Δεν βλέπω το πεδίο διαθεσιμότητα/κωδικό προιόντος κλπ. στη σελίδα σας. Τι συμβαίνει;

   Αν επισκέπτεστε τη σελίδα μας με κινητό ή tablet, η σελίδα μας προσαρμόζεται αυτόματα σε "Mobile View" ώστε να βλέπετε όσο γίνεται καλύτερα τις σελίδες μας. Μπορείτε στο τέλος της σελίδας, να επιλέξετε "Standard View" οπότε όλα τα στοιχεία θα εμφανίζονται ακριβώς όπως και στον υπολογιστή σας. 

- Μπορώ να παραγγείλω με αντικαταβολή;

   Δυστυχώς στην παρούσα φάση δεν υποστηρίζουμε αντικαταβολή. Για να προχωρήσει μια παραγγελία θα πρέπει να είναι πληρωμένη με κάποιον τρόπο.

- Πως μπορώ να πληρώσω;

   Οι τρόποι πληρωμής εμφανίζονται κατά τη διαδικασία της παραγγελίας σας, και είναι: Τραπεζική κατάθεση σε εταιρικό μας λογαριασμό, κάρτα, Paypal, προ-πληρωμή στο κατάστημα.

- Καταχώρησα μια παραγγελία αλλά δεν έχω ολοκληρώσει την πληρωμή. Η παραγγελία μου θα προχωρήσει;

   Όλες οι ενέργειες από πλευράς μας γίνονται μόνο μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής σας

- Η παραγγελία μου ακυρώθηκε χωρίς να το ζητήσω. Γιατί;

   Οι παραγγελίες περιμένουν την πληρωμή σας για 4-5 ημέρες από την καταχώρηση της παραγγελίας σας, κατόπιν ακυρώνονται αυτόματα από το σύστημα.

- Σε πόσο χρόνο θα έχω το προιόν αν το παραγγείλω / ή που μόλις παράγγειλα;

   Ο συνηθισμένος χρόνος παράδοσης αναγράφεται κάτω από την τιμή του προιόντος στο πεδίο "Διαθεσιμότητα". Ο χρόνος αυτός, ιδιαίτερα για τα προιόντα με μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης (π.χ. 15-25 ημέρες - με δωρεάν αποστολή), δεν είναι δεσμευτικός, αλλά ενδεικτικός. Όπως αναγράφουμε και στους όρους χρήσης, για λόγους που δεν περνούν από το χέρι μας, μπορεί ο ενδεικτικός χρόνος, ο οποίος αφορά το 80% των περιπτώσεων, να γίνει μεγαλύτερος.

- Μπορώ στην περίπτωση που το προιόν δεν έχει φτάσει στο ενδεικτικό σας χρονοδιάγραμμα να ακυρώσω την παραγγελία;

   Στην περίπτωση που το προιόν ταξιδεύει προς εσάς και δεν έχει φτάσει στο ενδεικτικό χρονοδιάγραμμα, μπορούμε να ακυρώσουμε την παραγγελία μόνο αφού παραλάβετε και μας αποστείλετε με δικά μας έξοδα και μεταφορική το σφραγισμένο προιόν. Μόλις το παραλάβουμε θα σας κάνουμε τη σχετική επιστροφή χρημάτων.

- Μπορώ σε περίπτωση που άλλαξα γνώμη και το προιόν δεν έχει ακόμα αποσταλεί προς εμένα, να ζητήσω ακύρωση της παραγγελίας;

   Ναι ασφαλώς μπορείτε, θα χρειαστεί να μας αποστείλετε ένα mail ότι επιθυμείτε ακύρωση της παραγγελίας, και να μας γνωρίσετε έναν τραπεζικό λογαριασμό για την επιστροφή της πληρωμής σας. Σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με κάρτα, η επιστροφή θα γίνει στην κάρτα σας.

- Η παραγγελία μου έχει αργήσει, τι μπορεί να γίνει ;

   Δυστυχώς δεν έχουμε καμία δυνατότητα ελέγχου στις διαδικασίες της μεταφορικής. Από πλευρά μας επιλέγουμε μεταφορική με κριτήριο την ασφάλεια της μεταφοράς και της δυνατότητας αποζημίωσης στην σπάνια περίπτωση απώλειας δέματος (μπορεί να χρειαστεί μέχρι 90 ημέρες για τη σχετική διαδικασία). Όλες οι αποστολές μπορούν να ελεγχθούν μέσω του tracking link pου έχουμε αποστείλει, αλλά σε περίπτωση που δεν έχετε τη δυνατότητα να το δείτε μπορούμε να το κάνουμε για λογαριασμό σας και να σας ενημερώσουμε. Σε κάθε περίπτωση όμως όταν το προιόν είναι καθ'οδόν και έχει δοθεί το σχετικό tracking number δεν μπορεί να γίνει ακύρωση της παραγγελίας και επιστροφή πληρωμής.

- Αγόρασα ένα προιόν (κινητό, ρολόι, κάμερα κλπ.) που διάβασα ότι είναι άθραυστο, αδιάβροχο κλπ., όμως αυτό έσπασε πολύ εύκολα. Τι συμβαίνει; Καλύπτομαι σε εγγύηση;

   Δυστυχώς πάντα επαναλαμβάνουμε ότι δεν υπάρχουν αθάνατα μηχανήματα. Άλλωστε πουθενά στο site μας δεν αναγράφουμε ότι κανένα προιόν είναι άθραυστο ή αδιάβροχο, όπως παραπλανητικά μπορεί να έχετε διαβάσει σε άλλα site. Υπάρχουν απλά περισσότερο ανθεκτικά στη σκληρή χρήση προιόντα από αλλα, και υπό συγκεκριμένες προυποθέσεις, πχ. η έκθεση στο νερό προυποθέτει ότι τα καπάκια που προστατεύουν τη USB θύρα της συσκευής είναι στη θέση τους, το προιόν εκτέθηκε για συγκεκριμένο χρόνο & βάθος στο νερό κλπ, κλπ. Από πλευρά μας κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να καλύπτουμε τους πελάτες μας σε επισκευές, όμως σε θέματα θραύσης η εγγύηση δεν σας καλύπτει.

- Έχω καταχωρήσει ηλεκτρονικά την παραγγελία μου, θα ήθελα επεξήγηση του "Status" που βλέπω στο λογαριασμό μου.

   Κατά την εξέλιξη της παραγγελίας σας θα λάβετε μια σειρά αυτοματοποιημένων e-mail, τα οποία θα αναφέρουν τη πρόοδο της παραγγελίας. Αυτά τα μηνύματα αφορούν τα εξής βήματα : 

   Awaiting Payment: Περιμένουμε την πληρωμή ώστε να προχωρήσουμε την παραγγελία σας.  Awaiting Fullfilement: Έχουμε λάβει γνώση της πληρωμής σας και η παραγγελία σας είναι υπό διεκπεραίωση (παραγγελία στον προμηθευτή μας, αναμονή παραλαβής του προιόντος)  Awaiting Shipment: Έχουμε παραλάβει το προιόν σας και περιμένουμε την μεταφορική να το παραλάβει και να σας το φέρει. 

   Awaiting Fullfilement: Έχουμε λάβει γνώση της πληρωμής σας και η παραγγελία σας είναι υπό διεκπεραίωση (παραγγελία στον προμηθευτή μας, αναμονή παραλαβής του προιόντος)

   Awaiting Shipment: Έχουμε παραλάβει το προιόν σας και περιμένουμε την μεταφορική να το παραλάβει και να σας το φέρει.

   Awaiting Pickup: Έχουμε το προιόν σας στο χώρο μας και σας περιμένουμε για την παραλαβή του (ισχύει για όσους έχουν επιλέξει "Παραλαβή από το Κατάστημα" ως τρόπο αποστολής

   Cancelled: Η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί είτε από δικό σας αίτημα, είτε διότι πέρασαν 4 ημέρες από την παραγγελία σας και δεν έχουμε λάβει την πληρωμή σας.

   Completed: H παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί.

   Shipped: Η παραγγελία σας έχει φύγει από τον προμηθευτή και έρχεται στην δ/νση που μας έχετε δηλώσει (ισχύει κυρίως για τις δωρεάν αποστολές)


   Πλήρες Όνομα:
*  Διεύθυνση Email:
   Επωνυμία Εταιρείας:
   Αριθμός Τηλεφώνου:
   Αριθμός Παραγγελίας:
   RMA Number:
*  Λεπτομέρειες:
*  Captcha Check:

Παρακαλώ αντιγράψτε τους χαρακτήρες από την εικόνα στο αντίστοιχο πεδίο κειμένου παρακάτω. Κάνοντάς το αυτό μας βοηθάτε να αποτρέψουμε αυτοματοποιημένες (κακοήθεις) εγγραφές.

img